شرکت نمایشگاه های بین المللی خوزستان - اهواز (سهامی خاص)
    العربية العربية English English فارسی فارسی
العربية العربية English English فارسی فارسی

اطلاعات تماس

نمایش دستاوردهای صنعت نفت در قطب نفتی کشور

سیزدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان، از ۱۷ بهمن در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی خوزستان افتتاح و تا ۲0 بهمن، به مدت چهار روز از ساعت ۹ صبح تا پنج بعد از ظهر میزبان متخصصین و علاقمندان صنعت نفت خواهد بود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی خوزستان با اعلام این خبر افزود: در نمایشگاه امسال صنعت نفت، 270 شرکت فعال در این حوزه، از سراسر کشور حضور دارند که قریب به 74 درصد آن‌ها به سازندگان، 18 درصد به تأمین‌کنندگان کالاهای راهبردی و 8 درصد به شرکت‌های ارائه‌دهنده‌ی خدمات تخصصی و مشاوره فنی اختصاص دارند.

رحیم جلیلی عنوان کرد: در نمایشگاه امسال، فعالین صنعت نفت، از بیش از نیمی از استان‌های کشور حضور دارند؛ اصفهان، البرز، آذربایجان شرقی، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خوزستان، فارس، قزوین، قم، کرمانشاه، گیلان، مازندران، مرکزی و یزد، 16 استانی هستند که در این نمایشگاه، حضور دارند. در این نمایشگاه، 57 واحد نیز از استان خوزستان حضور دارند.

وی، با بیان اینکه نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان، با محوریت قرار دادن نفت دانش‌بنیان و تکمیل زنجیره‌ی ارزش، ایران قوی را جلوه‌گر می‌سازد، افزود: برگزاری نمایشگاه تخصصی صنعت نفت، آن هم در یکی از مهمترین مناطق نفت‌خیز خاورمیانه و حتی جهان، و در شرایط کنونی فشار و تحریم خارجی، نقش بسیار تأثیرگذار و مهمی را در دستیابی به اهداف از پیش تعیین‌شده‌ی نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد.

رحیم جلیلی بیان داشت: برگزاری این نمایشگاه فرصتی مناسب و ایده‌آل برای نمایش فن‌آوری‌های نوین ایران در حوزه‌ی صنعت نفت و صنایع جانبی آن است و مطمئناً حضور پررنگ شرکت‌های داخلی در این دوره از نمایشگاه، بیش از هر چیز دیگری بیانگر دستیابی متخصصان متعهد و توانمند کشور به فن‌آوری‌ها و تکنولوژی‌های روز دنیا در زمینه‌های تخصصی مرتبط با صنایع بالادستی نفت و مایه مباهات و افتخار میهن اسلامی است و از این منظر نقش نمایشگاه‌های تخصصی صنعت نفت خوزستان، در جهت  دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده نظام جمهوری اسلامی بسیار مهم تلقی می‌شود.

وی اشاره کرد نمایش آخرین تکنولوژی‌های صنعت نفت، ایجاد رقابت بین محصولات تولیدی، تعامل شرکت‌ها با یکدیگر، ارائه‌ی توانمندی‌های شرکت‌های داخلی و خصوصی و زمینه‌سازی برای عقد قراردادهای نفتی، از مهمترین مزایایی برپایی این گونه نمایشگاه‌های تخصصی است.

ایشان اظهار امیدواری کرد برپایی این گونه نمایشگاه‌های تخصصی، فرصتی طلایی برای پیشرفت اقتصادی سازندگان داخلی و‌ گامی بلند برای بومی‌سازی تجهیزات صنعت نفت باشد.

آقای جلیلی در ادامه از آقایان مهندس دانشی، مدیرعامل محترم شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، مهندس گلپایگانی، مدیرعامل محترم شرکت ملی حفاری ایران، مهندس عذاری اهوازی مدیرعامل محترم شرکت نفت و گاز اروندان، و مهندس شهنازی‌زاده، مدیرعامل محترم شرکت مهندسی و توسعه نفت، تقدیر ویژه به عمل آورد و در پایان، از همه‌ی پرسنل چهار شرکت فوق، از مشارکت‌کنندگان نمایشگاه و از تمامی کسانی که در آماده‌سازی و برگزاری این نمایشگاه یاری رساندند، سپاسگزاری نمود.

برچسب ها :
ادمین وبسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *