شرکت نمایشگاه های بین المللی خوزستان - اهواز (سهامی خاص)
    العربية العربية English English فارسی فارسی
العربية العربية English English فارسی فارسی

اطلاعات تماس

برگزاری نمایشگاه بین المللی صنعت، یراق آلات و مواد اولیه چوب

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی خوزستان گفت: اولین نمایشگاه بین المللی صنعت ، ابزار آلات ، ماشین آلات صنعتی و صنایع کارگاهی همزمان با پنجمین نمایشگاه بین المللی ماشین الات ، یراق آلات و مواد اولیه چوب در تاریخ 24 تا 27 آبان ماه برگزار می شود.
رحیم جلیلی در خصوص برگزاری نمایشگاه های فوق عنوان کرد: این نمایشگاه با حضور بیش از 100 شرکت تولید کننده و تامین کننده با هدف جذب سرمایه‌گذار برای خوزستان و ارائه آخرین دستاوردها در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی اهواز برگزار می گردد.
وی با اشاره فرصت‌های ارائه‌شده در نمایشگاه صنعت ، در محورهای مختلف، از جمله ابزار آلات صنعتی ، ماشین آلات صنعتی و فرم دهی فلزات ، خمکاری ، برشکاری ، تراشکاری ، لیزر و حکاکی اتوماسیون صنعتی اظهار کرد: یکی از اهداف برگزاری این نمایشگاه در اصل شناسایی و نشان دادن پتانسیل های موجود در استان خوزستان است. این استان در هر کدام از بخش های عنوان شده دارای ظرفیت های فراوانی به منظور سرمایه گذاری است.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی خوزستان با بیان این مطلب افزود تقاضای روز افزون بازار به مواد اولیه صنایع چوب در راستای توسعه و رشد شهر نشینی و به طبع آن استفاده از محصولات متنوع ساخته شده از فرآورده های چوبی، فرصتی ایده آل برای سرمایه گذاری در این بخش را ایجاد کرده است.
رحیم جلیلی عنوان نمود : افزایش راندمان و کیفیت تولید، اشتغالزایی، یافتن بازارهای صادراتی، آشنائی فعالان صنعت چوب کشور با جدیدترین پیشرفت های روز این صنعت، توسعه اقتصاد ملی، ارتقای سطح کمی و کیفی محصولات داخلی و حمایت از تولیدکنندگان، نخبگان و فعالان این صنایع، مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه بین المللی است.
اولین نمایشگاه بین المللی صنعت ، ابزار آلات ، ماشین آلات صنعتی و صنایع کارگاهی همزمان با پنجمین نمایشگاه بین المللی ماشین الات ، یراق آلات و مواد اولیه چوب با حضور بیش از 100 شرکت بزرگ از استانهای خوزستان ، تهران ، اصفهان ، البرز ، فارس و خراسان رضوی در محل دائمی نمایشگا ه های بین المللی خوزستان برگزار می گردد.علاقمندان می توانند در تاریخ 24 تا 27 آبانماه از ساعت 16 الی 22 از این نمایشگاه بازدید نمایند.

برچسب ها :
ادمین وبسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *