شرکت نمایشگاه های بین المللی خوزستان - اهواز (سهامی خاص)
    العربية العربية English English فارسی فارسی
العربية العربية English English فارسی فارسی

اطلاعات تماس

برگزاری نمایشگاه لوستر و چراغ های تزئینی در نمایشگاه بین المللی خوزستان

با توجه به سال تولید ، دانش بنیان ، اشتغال آفرین  تلاش می شود که در نمایشگاه های بین المللی خوزستان  تولید کنندگان داخلی کشورمان را دعوت کنیم تا آخرین دستاوردهای خود را در معرض دید علاقمندان ، متخصصین و بازدید کنندگان این صنعت قراردهند . نمایشگاه ها از بهترین و موثرترین ابزارهای بازاریابی در دنیای امروز تجارت محسوب می شوند و از دیدگاه اقتصادی تأثیر بسزایی در اقتصاد جوامع دارند. و در جهت صادرات غیرنفتی نقش بیار مهمی را ایفا می کند.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه بین المللی خوزستان افزود : نمایشگاه بین المللی خوزستان در راستای عمل به این وظیفه مهم ، دوازدهمین نمایشگاه تخصصی لوستر و چراغ های تزئینی همزمان با نمایشگاه فرش و تابلو فرش دستبافت را در دستور کار قرار داده است تا از این طریق به بخشی از اهداف خود در حوزه  حمایت تولید و تولید داخلی  جامه عمل بپوشاند.

رحیم جلیلی مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی خوزستان ضمن تایید مطالب فوق افزود مهمترین ویژگی دوازدهمین نمایشگاه تخصصی لوستر و چراغ های تزئینی همزمان با نمایشگاه فرش و تابلو فرش دستبافت ارائه محصولات کاملاً ایرانی و ملی است و تلاش ما این است که بتوانیم با برپایی نمایشگاه ها فرهنگ حمایت از تولید ملی و خرید کالای ایرانی را نهادینه کنیم .

وی گفت : نمایشگاه لوستر و چراغ های تزئینی با مشارکت 115 واحد از 12 استان که شامل: استانهای خوزستان ، تهران ، البرز ، زنجان ، آذربایجان شرقی ، اصفهان ، قم ، همدان ، چهارمحال و بختیاری، مازندران ،خراسان رضوی و یزد  از تاریخ 3 بهمن لغایت 7 بهمن ماه سال جاری از ساعت 16 الی 22  تولیدات و محصولات خود را در معرض دید علاقمندان ، متخصصین و بازدیدکنندگان این صنعت قرار دادند.

برچسب ها :
ادمین وبسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *