شرکت نمایشگاه های بین المللی خوزستان - اهواز (سهامی خاص)
    العربية العربية English English فارسی فارسی
العربية العربية English English فارسی فارسی

اطلاعات تماس

بزرگترین نمایشگاه تخصصی ادوات و ماشین آلات کشاورزی در اهواز برگزار می شود

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی خوزستان از برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین المللی ادوات و ماشین آلات کشاورزی با حضور 74 واحد تولیدی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان خبر داد.

رحیم جلیلی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین المللی ادوات و ماشین آلات کشاورزی در اهواز اظهار کرد: در این نمایشگاه واحدهایی از 15 استان شامل: آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، گلستان، اصفهان، فارس، خوزستان، همدان، مرکزی، تهران، کردستان، قزوین، لرستان، کرمان، مازنداران و البرز حضور دارند.

جلیلی بیان کرد: این دوره از نمایشگاه به صورت تخصصی در زمینه ادوات و ماشین آلات کشاورزی برگزار می شود و به نوعی تخصصی ترین و بزرگترین نمایشگاه در زمینه ادوات و ماشین آلات کشاورزی در سراسرکشور به شمار می رود.

وی با بیان اینکه هدف اصلی برگزاری این نمایشگاه، توانمند سازی بخش داخلی است و با توجه به سال «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی نامگذاری شده است، این امید می رود که در قالب این نمایشگاه، ضمن شناسایی سازندگان قطعات داخلی، برنامه مدونی به منظور معرفی این تولیدات در کوتاه ترین زمان انجام دهیم.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی خوزستان ادامه داد: از دیگر اهداف این نمایشگاه می توان به ارائه آخرین تولیدات و محصولات واحدهای تولیدی، تبادل دانش بین تولید کنندگان و مشارکت کنندگان، ارتباط مستقیم و بدون واسطه بین تولید کننده و کشاورز اشاره کرد.

جلیلی یکی از ویژگی مهم در این دوره از نمایشگاه را افزایش 20 درصدی مشارکت کنندگان نسبت به سال قبل عنوان کرد و افزود: این نمایشگاه از تاریخ 13 تا 16 دی ماه جاری به مدت چهار روز از ساعت 15 تا 21 میزبان و پذیرای بازدید کنندگان، کارشناسان، صاحبان صنایع و متخصصان و کشاورزان است.

نقل از خبرگزاری مهر

برچسب ها :
ادمین وبسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *