شرکت نمایشگاه های بین المللی خوزستان - اهواز (سهامی خاص)
    العربية العربية English English فارسی فارسی
العربية العربية English English فارسی فارسی

اطلاعات تماس

هجدهمین نمایشگاه تخصصی قطعات خودرو و مجموعه های خودرویی

بدون شک صنعت خودرو ، قطعات و تجهیزات وابسته عضوی جدا نشدنی از زندگی انسان امروزی تبدیل شده است به گونه ای که صاحبان و دست اندرکاران آن شبانه روز در تلاشند تا در کنار رقابت و پیشی گرفتن از یکدیگر سطح کیفی و چهره زندگی انسان را بالا ببرند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی خوزستان گفت : با توجه به اهمیت بیش از پیش صنعت خودرو ، قطعات و تجهیزات وابسته و نقش پررنگ آن در رشد و شکوفایی کشور عزیزمان ایران و تاثیر مستقیم در تولید ناخالص داخلی و عدم وابستگی کشور به نفت و رهایی از اقتصاد تک محصولی و اینکه این صنعت نیروی کار و سرمایه مادی عظمیمی را در دل خود جای داده است.برپایی چنین نمایشگاه هایی علاوه بر رشد و پویایی صنعت خودرو ساده ترین راه برای معرفی توانایی ها و محصولات خود به بازار هدفشان می باشد.

رحیم جلیلی اظهار داشت ، هجدهمین نمایشگاه قطعات  ، لوازم و مجموعه های خودرویی با مشارکت 70 واحد از 10 استان سراسر کشوراز استان های تهران ، خوزستان ،  آذربایجان شرقی ، البرز ، قزوین ، مازندران ، خراسان رضوی ، کرمان ، اصفهان ،  و فارس که 90 درصد از واحدهای شرکت کننده تولید کننده  و 10 درصد از واحدها تأمین کننده  می باشندحضور دارند . در این نمایشگاه ،  علاوه بر شرکت هایی که در زمینه قطعات ، لوازم یدکی ، تجهیزات تعمیرگاهی ، شرکت های  گروه بهمن ، مدیران خودرو ، خودروسازی فردا ، کرمان موتور ، شایان دیزل ، ایران کاوه سایپا ، ایران خودرو و ایساکو ، هم در این نمایشگاه حضور فعال دارند.

یکی از مهمترین هداف برگزاری این نمایشگاه را می توان ایجاد بستری مناسب جهت ارتباط بین تولید کننده و مصرف کننده و ارائه آخرین دست آوردها درزمینه تولیدات خودرو و قطعات یدکی را عنوان نمود.

این  نمایشگاه از تاریخ 29 آذرماه لغایت 2 دیماه  به مدت 4 روزدر معرض دید علاقمندان ، متخصصین و بازدید کنندگان این صنعت قرار دارد.

برچسب ها :
ادمین وبسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *